Veel voorkomende Foutcodes
N8010 of NW-1-4
Kan geen verbinding maken met Netflix
Kan Netflix.com niet bereiken
Netflix is niet beschikbaar
Er kan geen verbinding met Netflix worden gemaakt Android-fout: Verbinding mislukt
Verbindingsproblemen Netflix. Er zijn een aantal berichten die erop kunnen wijzen dat er een probleem met uw internetverbinding is waardoor er niet gestreamd kan worden. Deze Berichmeldingen komt u tegen: Kan Netflix.com niet bereiken - De Netflix service is niet bereikbaar - Probeer het later opnieuw of ga naar www.netflix.com - Netflix is niet beschikbaar - Netflix is niet bereikbaar - Kan geen verbinding maken met Netflix - Android fout: verbinding mislukt - Er kan geen verbinding met Netflix gemaakt worden
Wanneer er zich één van de bovenstaande problemen voordoet, wilt u dit zo snel mogelijk verhelpen. Hieronder is per apparaat uitgeschreven hoe u de problemen kunt verhelpen. Kies dus uw apparaat en volg alle stappen nauwkeurig op.
Problemen op een Android-apparaat
Bij een Android apparaat zult u vaak de melding: ‘verbinding mislukt’ tegenkomen. U kunt de knop ‘opnieuw’ gebruiken als u het opnieuw wilt proberen. Er is ook een afsluitknop waarmee u de toepassing kunt afsluiten. In de meeste gevallen is er dan sprake van een verbindingsfout, er zijn een aantal stappen die doorlopen moeten worden om dit probleem op te lossen.
Het is van belang dat het apparaat op een internetverbinding is aangesloten is. Om dit te testen kunt u kijken of een andere app op het apparaat wel werkt, kijk bijvoorbeeld of uw mail wordt ingeladen. Schakel het apparaat uit en vervolgens weer in. Kijk of het apparaat verbinding maakt.
Blijft het apparaat kampen met problemen? Probeer dan eens het apparaat aan te sluiten op een andere internetverbinding, bijvoorbeeld van uw telefoon. Is het probleem nog niet opgelost, neem dan eben contact op met de fabrikant of Netflix om het probleem te verhelpen.
> Pagina 1 van 11