Eerlijk advies
Als u het niet ziet zitten, steeds weer problemen met de coaxkabel.
Neem dan KPN, KPN is de meest toonaangevende leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten in Nederland en biedt consumenten vaste en mobiele telefonie, internet en televisie.
Gekeurd voor beveiligingssystemen e.d. Ook de prijs is goedkoper! En stabieler met Dsl Of glasvezel.
Tevens een leuke actie! Normale prijs 58 euro, nu de eerste 3 maanden 35 euro.Overstappen kunt u bovenaan via het menubalk
Ziggo kastje zegt 6070 code?
Er is geen verbinding van uw kastje naar Ziggo.
Controleer uw bekabeling, connectoren e.d en start de Mediabox opnieuw op via de schakelaar aan de achterkant.
6080 code met Horzizon van Ziggo
Dit kan meerdere redenen hebben, Bijvoorbeeld afgesloten, verhuizing, achterstandsbetalingen, Bel daarom ZIggo klantenservice.
7030 code App met Horzizon van Ziggo
Dit kan meerdere redenen hebben, De app start niet op. schakel de horizon uit via de schakelaar en probeer opniew.
Video ondemand werkt niet probleem. Meldcode 8096 (afspelen storing)
Er lijkt iets mis te gaan in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt.
U stuurt een signaal en Ziggo stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Melding op display of tv 8120
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start mediabox opnieuw op en daarna Bel Ziggo klantenservice.
Video ondemand werkt niet probleem. Meldcode 8098 (afspelen storing kabel)
Er lijkt iets mis te gaan in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt.
U stuurt een signaal en UPC stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Code 8130 meding zegt het kastje van Ziggo (Server problemen)
Er lijkt iets mis te gaan in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Code 8140 meding zegt het kastje van Ziggo (probleem met de server)
Er lijkt iets mis te gaan in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Codemelding 8150 zegt ons kastje van Ziggo Horizon mediabox (probleem met de server)
Er lijkt iets mis te gaan in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Een code die 8160 veroorzaakt is gelegen aan het volgende: (probleem met de server)
Er gaat ook hier wat mis in in het signaal wat u naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna..
maar bel Ziggo klantenservice als het niet werkt. als het niet om een landelijk probleem gaat.
Meldcode 8170 op mijn Ziggo Mediabox Horizon (probleem met de server)
Er gaat wat mis in het signaal wat u naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Meldcode 8180 Ziggo Mediabox Horizon (problemen met server)
Er gaat een gedeelte mis in het signaal wat u kabel coax naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Meldcode 8182 Ziggo Mediabox Horizon (problemen met server)
Er gaat een gedeelte mis in het signaal wat u kabel coax naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Meldcode 8190 op mijn Ziggo Mediabox Horizon (problemen met de servers)
Er gaat een gedeelte mis in het signaal wat u kabel coax naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Meldcode 8200 op mijn Ziggo Mediabox Horizon (problemen met de server)
Er gaat een gedeelte mis in het signaal wat u kabel coax naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
8210 zegt mijn Ziggo kastje Mediabox Horizon (problemen met server fouten)
Er gaat een gedeelte mis in het signaal wat u kabel coax naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
8220 zegt mijn Ziggo kastje Mediabox Horizon (problemen met server)
Er gaat een gedeelte mis in het signaal wat u kabel coax naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Ziggo kastje Mediabox Horizon zegt 8220 code melding (Serverprobleem)
Er gaat een gedeelte mis in het signaal wat u kabel coax naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
Ziggo kastje Mediabox Horizon zegt 8230 code melding (Server probleem fouten)
Er gaat een gedeelte mis in het signaal wat u kabel coax naar Ziggo stuurt.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.
<Terug naar pagina 5 Pagina 6 van 7