Blauw beeld, 'Er is geen verbinding?
Foutcode horizon Ziggo
Recente Tweets

Eerlijk advies
Als u het niet ziet zitten steeds weer problemen met de coaxkabel!
Neem dan KPN,  KPN is de meest toonaangevende leverancier van telecommunicatie- en ICT-diensten in Nederland en biedt consumenten vaste en mobiele telefonie, internet en televisie.
Gekeurd voor beveiligingssystemen e.d. Ook de prijs is goedkoper! En stabieler met Dsl Of glasvezel.

Tevens een leuke actie! Normale prijs 58 euro, nu de eerste 3 maanden 35 euro. Overstappen kan via de menubalk boven aan de website.


Volg ons ook op twitter!

Volg ons YouTube kanaal en abonneer!
Flower

Horizon foutcodes van Ziggo media

Ziggo kastje zegt 6070 code?
Er is geen verbinding van uw kastje naar Ziggo.
Controleer uw bekabeling, connectoren e.d en start de Mediabox opnieuw op via de schakelaar aan de achterkant.

6080 code met Horzizon van Ziggo
Dit kan meerdere redenen hebben, Bijvoorbeeld afgesloten, verhuizing, achterstandsbetalingen, Bel daarom Ziggo klantenservice.

7030 code App met Horzizon van Ziggo
Dit kan meerdere redenen hebben, De app start niet op. schakel de horizon uit via de schakelaar en probeer opniew.

8010 (Ondemand werkt niet.
Er lijkt iets mis te zijn in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt. Dit werkt dus 2 zijdig, U stuurt een signaal en Zigg stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d .

8015 (Ondemand werkt niet.
The store is currently unavailable. Press retry if you want to try again or exit from the Store. Er lijkt iets mis te zijn in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt. Dit werkt dus ook 2 zijdig, U stuurt een signaal en Ziggo stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk. Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start mediabox opnieuw op en daarna Bel de Ziggo klantenservice.

Video ondemand werkt niet. fout-code 8020 (Menu probleem)
Er lijkt iets mis te zijn in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt. Dit werkt dus ook weer 2 zijdig zoals voorgaande codes, U stuurt een signaal en Ziggo stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk. Advies geldt hier ook voor: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start mediabox opnieuw op en daarna Bel Ziggo klantenservice.

Video ondemand Storing werkt niet. fout-code 8030 (Menu probleem)
Er lijkt iets mis te zijn in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt. Dit werkt dus 2 zijdig net als de andere codes hierboven, U stuurt een signaal en Ziggo stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk. Advies bij deze is daarom ook: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start mediabox opnieuw en wacht een kwartier daarna Bel dan de Ziggo klantenservice als het niet werkt.

Storingen video ondemand werkt niet. fout-code 8040 (Bestelling lukt niet)
Er lijkt iets mis te gaan in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt.
U stuurt een signaal en Ziggo stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk. Belangrijk advies: Controleer de coaxkabel ook e.d, werkt het dan nog niet? Start Horizon opnieuw, wacht een kwartier daarna Bel daarna Ziggo Helpdesk als het niet werkt.

Storing video ondemand werkt niet. fout-code 8060 (Terugspoelen of pauzeren)
Er lijkt iets mis te gaan in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt.
U stuurt een signaal en Ziggo stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk. Advies zoals alle foutcodes hierboven: Controleer de coaxkabel eerst  en dergelijke, werkt het nog niet naar behoren? Start mediabox opnieuw, wacht een kwartier  a 20 minuten, bel daarna Ziggo klantenservice (1200) als het niet werkt.

Storing video ondemand werkt niet. fout-code 8062 (Terugspoelen of pauzeren)
Er lijkt iets mis te gaan in het retoursignaal wat u naar ZIGGO stuurt.
U stuurt een signaal en ZIGGO stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start mediabox opnieuw, wacht een kwartier daarna Belt ZIGGO klantenservice als het niet werkt.

Melding op display of tv 8120
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start mediabox opnieuw op en daarna Bel de Ziggo klantenservice.

Storing video ondemand werkt niet. Meldcode 8092 (afspelen storing)
Er lijkt iets mis te gaan in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt.
U stuurt een signaal naar de centrale en Ziggo stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.

Storing video ondemand werkt niet probleem. Meldcode 8094 (afspelen storing)
Er lijkt iets mis te gaan in het retoursignaal wat u naar Ziggo stuurt.
U stuurt een signaal en Ziggo stuurt er 1 naar u. Maar op dit moment doet tv het wel dus uw signaal klopt niet waarschijnlijk.
Advies: Controleer de coaxkabel. e.d, werkt het nog niet? Start Horizon opnieuw op, wacht een kwartier daarna Belt Ziggo klantenservice als het niet werkt.

<Terug naar pagina4
 - 
Pagina5 van 7

                                                             Meer oplossingen>