Netflix, 'Video on demand'
Recente Tweets


Veel voorkomende Foutcodes
N8010 of NW-1-4 
Kan geen verbinding maken met Netflix 
Kan Netflix.com niet bereiken 
Netflix is niet beschikbaar 
Er kan geen verbinding met Netflix worden gemaakt Android-fout: Verbinding mislukt

Informatie over Netflix en Verbindingsproblemen

Verbindingsproblemen Netflix. Er zijn een aantal berichten die erop kunnen wijzen dat er een probleem met uw internetverbinding is waardoor er niet gestreamd kan worden. Deze Berichmeldingen komt u tegen: Kan Netflix.com niet bereiken - De Netflix service is niet bereikbaar - Probeer het later opnieuw of ga naar www.netflix.com - Netflix is niet beschikbaar - Netflix is niet bereikbaar - Kan geen verbinding maken met Netflix - Android fout: verbinding mislukt -  Er kan geen verbinding met Netflix gemaakt worden

 

Wanneer er zich één van de bovenstaande problemen voordoet, wilt u dit zo snel mogelijk verhelpen. Hieronder is per apparaat uitgeschreven hoe u de problemen kunt verhelpen. Kies dus uw apparaat en volg alle stappen nauwkeurig op.

Problemen met Microsoft Xbox 360
Wanneer uw Xbox360 problemen geeft met het verbinden met Netflix, moet u eerst testen of de internetverbinding wel werkend is. Dit doet u door in het hoofdmenu naar ‘Instellingen’ te gaan. Kies voor ‘Systeem’ en vervolgens ‘Netwerkinstellingen’. Selecteer dan uw draadloze netwerk of uw kabelnetwerk. Kies dan voor ‘Xbox LIVE-verbinding testen’ en kies voor ‘doorgaan’. Wanneer er geen verbinding gemaakt kan worden met internet, heeft u waarschijnlijk problemen met uw netwerkverbinding.

Werkt de bovenstaande oplossing niet? U kunt dan proberen om uw verbinding met de Netflix-app te verbreken en weer te herstellen. Kies in het startscherm voor de app. Druk dan vanuit de app op de B-knop van uw controller. Klik dan op het tandwielpictogram, deze vindt u aan de rechterkant. Kies vervolgens voor ‘Afmelden’ en klik op ‘Ja’. U kunt u nu weer opnieuw aanmelden.

Een andere oplossing kan het verwijderen van de opgeslagen gegevens zijn. In het Xbox-dashboard moet u dan voor ‘Instellingen’ kiezen. Kies hier voor ‘Systeeminstellingen’ en selecteer ‘Opslag’. Selecteer dan ‘Alle apparaten’ en kies voor ‘Games en apps’. Selecteer vervolgens Netflix en ga naar ‘Opgeslagen game’ en kies voor ‘Verwijderen’. Kies als laatste nog voor ‘Ja’.

Werken de bovenstaande oplossingen niet? Dan is een dieperliggend probleem waarschijnlijk de oorzaak.

                                                               Leer meer oplossingen>