Veel voorkomende Foutcodes
N8010 of NW-1-4
Kan geen verbinding maken met Netflix
Kan Netflix.com niet bereiken
Netflix is niet beschikbaar
Er kan geen verbinding met Netflix worden gemaakt Android-fout: Verbinding mislukt
Verbindingsproblemen Netflix. Er zijn een aantal berichten die erop kunnen wijzen dat er een probleem met uw internetverbinding is waardoor er niet gestreamd kan worden. Deze Berichmeldingen komt u tegen: Kan Netflix.com niet bereiken - De Netflix service is niet bereikbaar - Probeer het later opnieuw of ga naar www.netflix.com - Netflix is niet beschikbaar - Netflix is niet bereikbaar - Kan geen verbinding maken met Netflix - Android fout: verbinding mislukt - Er kan geen verbinding met Netflix gemaakt worden
Wanneer er zich één van de bovenstaande problemen voordoet, wilt u dit zo snel mogelijk verhelpen. Hieronder is per apparaat uitgeschreven hoe u de problemen kunt verhelpen. Kies dus uw apparaat en volg alle stappen nauwkeurig op.
Problemen met Smart TV, Blu-rayspeler of mediastreamer
Wanneer u problemen heeft met één van de bovenstaande apparaten om verbinding te maken met Netflix, zijn er een aantal oplossingen. Als eerste moet u de internetverbinding van de apparaten testen. Veel apparaten beschikken over een app waarmee u dat kunt doen. Wanneer dit niet het geval is, kunt u proberen of een website in een browser kunt bereiken. Als dit niet het geval is, heeft u waarschijnlijk problemen met uw internetverbinding.
De eerste oplossing kan zijn om het apparaat opnieuw op te starten. Haal de stekker eruit en wacht ongeveer 20 seconden. Doe stekker weer in het stopcontact en doe het apparaat aan. In veel gevallen kunt u dan weer verbinding maken met Netflix.
Een andere oplossing kan het controleren op ESN en het deactiveren daarban zijn. Netflix zorgt aan de hand van een Eletronic Serial Number ervoor dat uw apparaat geïdentificeerd wordt. Wanneer dit nummer niet is toegewezen aan uw apparaat kan het niet gekoppeld worden met uw account van Netflix. Start Netflix op. De volgende reeks moet u uitvoeren met uw afstandsbediening om in het deactiveringsscherm te komen: omhoog, omhoog, omlaag, omlaag, links, rechts, links, rechts, omhoog, omhoog, omhoog, omhoog. Wanneer dit is gebeurd kunt u naar het ‘ESN veld’ gaan. Kies hier voor ‘Deactiveren’ als er een serienummer is. Start vervolgens de app opnieuw op en meldt u weer aan. Als het veld echter leeg is, is er geen nummer automatisch toegewezen. Neem contact op met uw fabrikant om dit probleem te verhelpen.
Wanneer de hierboven beschreven oplossingen niet werken, is een dieperliggend probleem waarschijnlijk de oorzaak.