Veel voorkomende Foutcodes
N8010 of NW-1-4
Kan geen verbinding maken met Netflix
Kan Netflix.com niet bereiken
Netflix is niet beschikbaar
Er kan geen verbinding met Netflix worden gemaakt Android-fout: Verbinding mislukt
Verbindingsproblemen Netflix. Er zijn een aantal berichten die erop kunnen wijzen dat er een probleem met uw internetverbinding is waardoor er niet gestreamd kan worden. Deze Berichmeldingen komt u tegen: Kan Netflix.com niet bereiken - De Netflix service is niet bereikbaar - Probeer het later opnieuw of ga naar www.netflix.com - Netflix is niet beschikbaar - Netflix is niet bereikbaar - Kan geen verbinding maken met Netflix - Android fout: verbinding mislukt - Er kan geen verbinding met Netflix gemaakt worden
Wanneer er zich één van de bovenstaande problemen voordoet, wilt u dit zo snel mogelijk verhelpen. Hieronder is per apparaat uitgeschreven hoe u de problemen kunt verhelpen. Kies dus uw apparaat en volg alle stappen nauwkeurig op.
Problemen met Nintendo 3DS
Wanneer uw Nintendo 3DS problemen geeft met Netflix, moet u eerst kijken of uw internetverbinding wel werkend is. Ga naar ‘Home’ en kies vervolgens het moersleutelpictogram. Selecteer hier binnen ‘Internetinstellingen’ en kies voor ‘verbindingsinstellingen’. Selecteer de juiste verbinding en voer de test uit.
Een andere oorzaak kan de datum- en tijdinstelling zijn. Om dit de veranderen drukt u op de ‘Home’ knop en kies voor het pictogram met de moersleutels. Ga vervolgens naar ‘Algemene instellingen’ en kies hier voor ‘Datum en tijd’. Ga vervolgens naar ‘Datum van vandaag’ en stel hier de datum in. Wanneer u dit gedaan heeft kunt u op ‘Oke’ drukken. Kies vervolgens voor ‘Huidige tijd’ en stel hier de tijd in. Ga vervolgens twee keer terug en klik op ‘Sluiten’ om naar het startmenu terug te gaan.
Mochten de bovenstaande oplossingen niet werken, dan is er waarschijnlijk een ander probleem dat er voor zorgt dat u geen verbinding kunt maken met Netflix.