Veel voorkomende Foutcodes
N8010 of NW-1-4
Kan geen verbinding maken met Netflix
Kan Netflix.com niet bereiken
Netflix is niet beschikbaar
Er kan geen verbinding met Netflix worden gemaakt Android-fout: Verbinding mislukt
Verbindingsproblemen Netflix. Er zijn een aantal berichten die erop kunnen wijzen dat er een probleem met uw internetverbinding is waardoor er niet gestreamd kan worden. Deze Berichmeldingen komt u tegen: Kan Netflix.com niet bereiken - De Netflix service is niet bereikbaar - Probeer het later opnieuw of ga naar www.netflix.com - Netflix is niet beschikbaar - Netflix is niet bereikbaar - Kan geen verbinding maken met Netflix - Android fout: verbinding mislukt - Er kan geen verbinding met Netflix gemaakt worden
Wanneer er zich één van de bovenstaande problemen voordoet, wilt u dit zo snel mogelijk verhelpen. Hieronder is per apparaat uitgeschreven hoe u de problemen kunt verhelpen. Kies dus uw apparaat en volg alle stappen nauwkeurig op.
Problemen op een iPad, iPhone of iPod
Wanneer u geen verbinding kunt maken met Netflix op een iPad, iPhone of iPod zult u eerst de internetverbinding moeten testen. Ga daarvoor naar een website in een browser. Wanneer de pagina niet wordt geladen, ondervindt u problemen met uw internetverbinding. Het is dan aan te raden om uw WiFi eens in- en uit te schakelen. Wanneer u nog steeds geen verbinding heeft, is er waarschijnlijke een dieper liggend internet probleem.
Het kan ook zijn dat uw datum en tijd, die zijn ingesteld op uw apparaat, voor problemen zorgen. Er zal een probleem optreden bij het afspelen van de video als er een groot verschil is tussen de werkelijke datum en tijd. Om de datum en tijd aan te passen moet u in het startscherm naar het ‘Instellingen’ gaan. Ga naar ‘Algemeen’ en klik vervolgens op ‘Datum en Tijd’. Kies voor ‘Stel datum en tijd in’. Zorg ervoor dat alles goed is ingesteld.
Het opnieuw installaren van de Netflix-app kan ook een oplossing zijn. Eerst moet de app dan verwijderd worden. Houd het icoontje lang ingedrukt en verwijder deze. Ga naar de App store en zoek naar ‘Netflix’. Voer uw wachtwoord in, indien nodig en installeer de app. Vul vervolgens uw persoonlijke gegevens in en klik op ‘Aanmelden’.
Wanneer de hierboven beschreven stappen geen oplossing bieden, betekent dit vaak dat u geen films kunt kijken door een dieperliggend probleem.